| Auteur |
Bericht |
|
| Gast |
Geplaatst: Vr Nov 21, 2008 2:18 am |
|
|
Newbie

|
Beste Cabriorijders.
Namens het bestuur van barchetta Club Nederland wil ik jullie weer uitnodigen deel te nemen aan de 7e IJsselmeerrit. Je kunt je electronisch inschrijven via onze barchetta-website.
We hopen velen van jullie, uiteraard met je prachtige bolide, te kunnen begroeten.
Wellicht tot ziens op 15 maart 2009
Jacqueline Geerings
secr. barchetta Club Nederland |
|
|
| Naar boven |
|
| Gast |
Geplaatst: Zo Feb 08, 2009 11:37 pm |
|
|
Newbie

|
Goedenavond
Van een van onze leden vernamen wij dat bij u nog niets bekend was over de openingsrit in Lelystad. Wij begrepen al niet waarom er geen Spiders inschreven.
Ik hoop dat u toch een mededeling op uw web wilt zetten zodat uw leden weten dat de cabrio openingsrit weer van start zal gaan op 15 maart aanstaande. Het zou toch jammer zijn als we de FIAT Spider moeten missen.
Als bijlage stuur ik u de uitnodiging die u trouwens ook op www.barchetta.nl kunt lezen. Het weekendarrangement kost Euro 140.-- voor 2 personen incl. diner met muziek. Er zijn nog genoeg kamers beschikbaar dus u kunt zich hiervoor nog steeds inschrijven.
Mocht u alleen de rit op zondag willen rijden dan kost dit Euro 20.-- per auto.
We hopen dat we 15 maart een aantal Fiat Spiders mogen begroeten.
Met groet Jacqueline
Secr. bCN |
|
|
| Naar boven |
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur
|
|